У зв'язку із введенням воєнного стану в Україні, сервісне обслуговування може тривати більше 14 днів. Деякі роботи можуть бути НЕ виконані через дефіцит деталей. Зі своєї сторони ми намагаємося пришвидшити процес сервісного обслуговування. Перепрошуємо за тимчасові незручності!
  • Споживачам гарантується відсутність в Jetpik виробничих дефектів протягом всього гарантійного терміну (термін гарантії вказаний в гарантійному талоні).
  • Гарантія надає право, при виявленні в товарі недоліків, що виникли через виробничі дефекти або дефекти матеріалів (тобто внаслідок обставин, за які відповідає виробник), на їх безкоштовне усунення протягом гарантійного терміну.
  • Гарантійне обслуговування (ремонтні роботи) надається безкоштовно. Уповноважена на гарантійне обслуговування організація приймає товар для перевірки його якості і гарантійного ремонту.
  • Гарантійний ремонт виконується без необумовлених затримок протягом не більш як 20 робочих днів з дня звернення в уповноважену на гарантійне обслуговування організацію. При наявності претензій щодо якості зверніться в уповноважену організацію, що здійснює гарантійне обслуговування. При відсутності такої організціїу вашому місті, ви можете звернутися безпосередньо до підприємста (медичного закладу, стоматології, інтернет-магазину тощо), де було придбано товар.

• На товар Jetpik, який було придбано споживачами до 15.12.2020 р. В тому числі товари, придбані в організації ТОВ “Дент-а-порте груп”.

• На товари, які вийшли з ладу і/або отримали дефекти внаслідок застосування не за призначенням; необережно і/або недбалого використання (включаюючи перевантаження), що призвело до пошкодження; модифікації, розкриття і/або ремонту неуповноваженої організації (приватною особою); порушення правил експлуатації, і/або зберігання, та / або транпортування зазначених у цій інструкції.

• На товари, які вийшли з ладу і/або отримали дефекти внаслідок підключення до неправильного джерела живлення.
• На товари,  що експлуатувалися з неусуненими недоліками і/або допомогою аксесуарів або матеріалів, не схваленими виробником ( неякісних або тих, що вичерпали свій ресурс).
• На несправності, які викликані за незалежними від виробника причинами, такими як: дії третіх осіб, явища природи і стихійні лиха, домашні тварини, комахи, потрапляння в середину приладу сторонніх приладів і рідин.
• На зовнішні та внутрішні забруднення, подряпини, тріщини, потерності та інші механічні пошкодження, що виникли в процесі експлуатації і в результаті природнього зношення.
• На аксесуари: капсули смарт-флоса, насадок для іригації, стаканів для подачі води, головок електрозвукових зубних щіток, мережевих шнурів тощо, які не являються невід’ємною частиною виробу Jetpik. На мануальні щітки.
• На такі види робіт як  регулювання, чистка та інший догляд за товаром.

У відповідності з діючим законодаством медичні інструменти, прилади особистої гігієни , а також апаратури НАЛЕЖНОЇ якості
НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ поверненню або обміну на аналогічний товар ( іншого дизайну, моделі, розміру та ін.). Всі інші вимоги, включаючи вимоги відшкодування збитків виключаються, якщо відповідальність компанії не встановлена ​​в законному порядку.
Для отримання гарантійного обслуговування необхідно надати: оригінал документа (гарантійний талон), сам пристрій.
НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ  гарантійні талони, які незаповнені або не повністью заповнені продавцем, з підчистками та виправленнями.  НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ до гарантійного обслуговування  іригатори JETPIK, індивідуальний серійний номер яких
неможливо ідентифікувати повністю.

• Прилади приймаються на сервісне обслуговування тільки через відправлення Новою Поштою

• Разом з приладом необхідно відправити:
– опис вкладеної комплектації (іригатор, зарядна платформа, адаптер, насадка для іригації (шт.), насадки щітки (шт.), кліпса з шлангом, кейс, тощо)
– опис виявленої проблеми (що саме не влаштовує в роботі) та який термін використовувався прилад
– заповнений гарантійний талон або незаповнений з чеком
– номер телефону людини, яка користувалася

• Прилад приймається на обслуговування тільки в чистому вигляді (без залишків зубної пасти, пилу, бруду тощо). Брудний прилад автоматично відправляється назад без обслуговування

• Відправку та отримання Новою Поштою сплачує власник приладу

• Термін діагностики – 3 робочих дні

• Термін ремонту приладу до 14 робочих днів

• Після діагностики, менеджер сервісу зв’язується з власником приладу, пояснює причину поломки та узгоджує вартість ремонту

• Оплата за ремонт здійснюється при отриманні відремонтованого приладу

• Гарантія на відремонтований вузол приладу – 3 місяці

ІРИГАТОР (гудить, але не качає воду)

  1. Замініть флос-картридж на новий.
  2. Перевірте заряд батареї та зарядіть його, якщо індикатор заряду батареї блимнув тільки 2 рази після вимкнення приладу.
  3. Перевірте шланг подачі води на наявність пошкоджень (можливі пошкодження з вини домашніх улюбленців або природний знос та появлення отвору біля білого штуцера, який з’єднує шланг з приладом).
  4. Якщо приладом не користувалися більше 3-х днів, то можлива поява повітряної пробки. Для усунення цієї неприємності потрібно зробити наступні дії:
  • Зарядіть пристрій;
  • Під’єднайте пристрій до ємності з водою;
  • Підійміть стакан з водою;
  • Опустіть іригатор нижче рівня стакану направивши насадку в раковину;
  • Увімкнути прилад в режимі максимального тиску.

Прилад самостійно має проштовхнути повітряну пробку та стабільно запрацювати.

У випадку, якщо попередній процес не спрацював, то потрібна ваша допомога, а саме:

  • Обхоплюємо губами насадку та вмикаючи прилад тягнемо в себе повітря через насадку, поки не відновиться подача води.

 

ІРИГАТОР НЕ ПРАЦЮЄ (при вмиканні не запускається мотор)

  1. Замініть адаптер підключення до електромережі на інший (від будь-якого іншого гаджету).
  2. Перевірте кабель на наявність пошкоджень (можливі пошкодження з вини домашніх улюбленців або природний знос).
  3. Під’єднайте до електромережі.
  4. Перевірте, чи подає сигнал індикатор заряду батареї.

Якщо індикатор заряду батареї не подає ніяких сигналів, зверніться до сервісного центру попередньо ознайомившись з умови гарантійного та післягарантійного обслуговування. (див. розділ “Центр підтримки”).

 

ЗУБНІ ЦЕНТРИ (встановили насадку-щітку, але вмикається мотор іригатора)

  • Зняти та замінити насадку щітку на нову. Якщо проблема не усунута, виконайте наступні дії:
  1. Зняти насадку щітку.
  2. Увімкнути кран з теплою водою, спрямуйте струю води в отвір приладу, (в який встановлюється насадка-щітка) на 5 сек.
  3. Візьміть щіточку (є в комплекті до зубних центрів) та очистіть контакти від залишків зубної пасти в середині отвору для насадок.
  4. Злийте залишки води з отвору.
  5. Протріть прилад рушником або серветкою.
  6. Встановіть нову насадку та увімкніть прилад.

Рекомендується очищувати контакти приладу від залишків пасти один раз на місяць. Також, рекомендується очищувати контакти самої насадки від залишків зубної пасти (металеві контакти в нижній частині насадки).

 

ЗУБНА ЩІТКА JP300 НЕ ПРАЦЮЄ (але індикатор підсвічується синім кольором)

  1. Зніміть насадку-щітку.
  2. Увімкніть кран з теплою водою та спрямуйте струю води на контакти щітки на 3-5 сек. Та видаліть всі залишки зубної пасти.
  3. Витріть щітку сухим рушником або серветкою.
  4. Встановіть насадку-щітку.

Якщо після цієї процедури прилад не запрацював, зверніться до сервісного центру попередньо ознайомившись з умови гарантійного та післягарантійного обслуговування. (див. розділ “Центр підтримки”).

 

ЗУБНА ЩІТКА JP300 НЕ ЗАРЯДЖАЄТЬСЯ (прилад встановлений на зарядку, а індикатор заряду батареї не підсвічується зеленим кольором)

  1. Замініть адаптер підключення до електромережі на інший від будь-якого гаджету.
  2. Перевірте кабель на наявність пошкоджень (можливі пошкодження з вини домашніх улюбленців або природній знос).
  3. Під’єднайте до електромережі.
  4. Перевірте, чи подає сигнал індикатор заряду батареї.

Якщо індикатор заряду батареї не подає ніяких сигналів, зверніться до сервісного центру попередньо ознайомившись з умови гарантійного та післягарантійного обслуговування. (див. розділ “Центр підтримки”).

До уваги споживачів!
ТОВ “Джетпік Украіна” є ексклюзивним дистриб’ютором на території України товарів ТМ”Jetpik” з 1.01.21.
На товари Jetpik, придбані до цього періоду (в тому числі у ТОВ “Дента а порте груп”, ФОП ХОМЯК), не розповсюджуються гарантійні зобов’язання від постачальника Jetpik US.
Не зважаючи на це, ТОВ “Джетпік Україна” пропонує для всіх споживачів товарів ТМ Jetpik, безкоштовну діагностику і ремонт на спеціальних умовах.

Переконайтесь в якості Jetpik!

Комплектуючі Jetpik виготовлені з сертифікованих

витратних матеріалів та повністю безпечні.

Питання та відповіді

Smart-floss – картридж із зубною ниткою, який встановлюється в насадку. У поєднанні з пульсуючим струменем води забезпечує механічну очистку важкодоступних місць у ротовій порожнині від нальоту і залишків їжі.

Картридж повинен залишатися в насадці, без нього не буде належного тиску. Щоб користуватися без флоса, потрібно обрізати нитку і встановити картридж назад у насадку.

Флоси рекомендовано замінюти не рідше разу на місяць, оскільки за час служби кінець нитки розширюється і втрачає еластичність, через що флос не може проникати в міжзубні проміжки, відповідно, знижується ефективність процедури очищення

Стоматологи радять замінювати раз на місяць.

Ні, за рахунок того, що флос пульсує разом з водним струменем, він набуває еластичності і гладкості, тому за елементи брекет-системи він не чіпляється.

Моделі серії JP50/Star/Solo  є іригаторами, моделі серій JP200/210Solo/250Solo – зубними центрами, які поєднують функції іригатора та звукової електричної зубної щітки.

Не рекомендується користуватися водою з-під крана, оскільки у водопровідній воді можуть знаходитися тверді частинки, накип і окалина з труб, що може привести до забруднення та закупорки системи. Як мінімум, бажано, щоб вода відстоялася, але найоптимальнішим варіантом є використання води, пропущеної через побутовий фільтр.

Ні, працювати насадки на данних моделях не будуть.

Найкраще використовувати воду, пропущену через побутовий фільтр для питної води. ВКРАЙ НЕ РЕКОМЕНДОВАНО використання воду з-під крана, це може привести до поломки приладу.

Усі ополіскувачі, які не містять спирт та олію у своєму складі.

Дітям можна користуватися іригатором з 6 років з мінімальним тиском та без флос-катриджа.

Потужність компресора і ємність акумулятора однакові для всіх моделей. Відмінності лише в комплектації і способі зарядки приладу: індукційне (безконтактне) або контактний зарядний пристрій.

Можна, ірігатори мають ступінь захисту від попадання вологи IPX 7, не можна тільки повністю занурювати прилад у воду.

Не знайшли відповідь на своє питання? Зв’яжіться з нами

Зв'язок зі службою підтримки

Зачекайте, будь ласка...