Переконайтесь в якості Jetpik!

Комплектуючі Jetpik виготовлені з сертифікованих

витратних матеріалів та повністю безпечні.

Наші сертифікати

certificate-jp50-200
Jetpik висновок-СЕС
certificate Jetpik
certificate
certificate-3
  • Споживачам гарантується відсутність в Jetpik  виробничих дефектів протягом одного року ( 12місяців ) від дати покупки.
  • Гарантія надає право, при виявленні в товарі недоліків, що виникли через виробничі дефекти або дефекти матеріалів (тобто внаслідок обставин, за які відповідає виробник), на їх безкоштовне усунення протягом гарантійного терміну.
  • Гарантійне обслуговування надається безкоштовно, включаючи виконання ремонтних робіт і застосування необхідних матеріалів. Уповноважена на гарантійне обслуговування організація приймає товар для перевірки його якості і гарантійного ремонту.
  • Гарантійний ремонт виконується без необумовлених затримок протягом не більш як 20 робочих днів з дня звернення в уповноважену на гарантійне обслуговування організацію. При наявності претензій щодо якості зверніться в уповноважену організацію, що здійснює гарантійне обслуговування. При відсутності такої організціїу вашому місті, ви можете звернутися безпосередньо до підприємста (медичного закладу, стоматології, інтернет-магазину тощо), де було придбано товар.

• На товари, які вийшли з ладу і/або отримали дефекти внаслідок застосування не за призначенням; необережно і/або недбалого використання (включаюючи перевантаження), що призвело до пошкодження; модифікації, розкриття і/або ремонту неуповноваженої організації (приватною особою); порушення правил експлуатації, і/або зберігання, та / або транпортування зазначених у цій інструкції.
• На товари, які вийшли з ладу і/або отримали дефекти внаслідок підключення до неправильного джерела живлення.
• На товари,  що експлуатувалися з неусуненими недоліками і/або допомогою аксесуарів або матеріалів, не схваленими виробником ( неякісних або тих, що вичерпали свій ресурс).
• На несправності, які викликані за незалежними від виробника причинами, такими як: дії третіх осіб, явища природи і стихійні лиха, домашні тварини, комахи, потрапляння в середину приладу сторонніх приладів і рідин.
• На зовнішні та внутрішні забруднення, подряпини, тріщини, потерності та інші механічні пошкодження, що виникли в процесі експлуатації і в результаті природнього зношення.
• На пошкодження приладдя (капсули смарт-флоса), насадок для іригації, стаканів для подачі води і головок електрозвукових зубних щіток, які не являються невід’ємною частиною виробу Jetpik, а також мережевих шнурів.
• На такі види робіт як  регулювання, чистка та інший догляд за товаром.

У відповідності з діючим законодаством медичні інструменти, прилади особистої гігієни , а також апаратури НАЛЕЖНОЇ якості
НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ поверненню або обміну на аналогічний товар ( іншого дизайну, моделі, розміру та ін.). Всі інші вимоги, включаючи вимоги відшкодування збитків виключаються, якщо відповідальність компанії не встановлена ​​в законному порядку.
Для отримання гарантійного обслуговування необхідно надати: оригінал документа (гарантійний талон), сам пристрій.
НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ  гарантійні талони, які незаповнені або не повністью заповнені продавцем, з підчистками та виправленнями.  НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ до гарантійного обслуговування  іригатори JETPIK, індивідуальний серійний номер яких
неможливо ідентифікувати повністю.

• Прилади приймаються на сервісне обслуговування тільки через відправлення Новою Поштою:
Київ, від. №95, ТОВ “Дент-а-порте”, +38 096 743 9313

• Разом з приладом необхідно відправити:
– опис вкладеної комплектації (іригатор, зарядна платформа, адаптер, насадка для іригації (шт.), насадки щітки (шт.), кліпса з шлангом, кейс, тощо)
– опис виявленої проблеми (що саме не влаштовує в роботі) та який термін використовувався прилад
– заповнений гарантійний талон або незаповнений з чеком
– номер телефону людини, яка користувалася

• Прилад приймається на обслуговування тільки в чистому вигляді (без залишків зубної пасти, пилу, бруду тощо). Брудний прилад автоматично відправляється назад без обслуговування

• Відправку та отримання Новою Поштою сплачує власник приладу

• Термін діагностики – 3 робочих дні

• Термін ремонту приладу до 14 робочих днів

• Після діагностики, менеджер сервісу зв’язується з власником приладу, пояснює причину поломки та узгоджує вартість ремонту

• Оплата за ремонт здійснюється при отриманні відремонтованого приладу

• Гарантія на відремонтований прилад – 3 місяці